مشتری گرامی
از اینکه مجموعه مترجمان نیتیو را انتخاب کرده اید بسیار سپاسگزاریم. در این قسمت شما با فرایند ترجمه از ثبت سفارش تا پرداخت هزینهها و دریافت ترجمه آشنا میشوید.
-
ابتدا بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و به ترتیب کلیه اطلاعات خواسته شده ضروری که با علامت ستاره مشخص شده اند را در کادرهای مربوطه وارد کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات صحیح هستند.
-
پس از آن فایل ترجمه خود را بارگذاری کنید. پسوندهای مجاز برای برگزاری فایلهاdoc, docx, pdf هستند.
-
چنانچه حجم فایل شما بالاست، میتوانید آن را از طریق ایمیلهای سامانه ما که در قسمت ارتباط با ما درج شده اند، ارسال کنید.
-
در ثبت سفارش ترجمه فوری، زمان انجام سفارش ترجمه نصف و قیمت ترجمه دو برابر میشود.
-
پس از تکمیل ثبت ترجمه در صورت موافقت با هزینههای اعلام شده در سامانه، اطلاعات مربوط به پرداخت حق ترجمه را در قسمت مورد نظر وارد کنید. چنانچه نیاز به قیمت گذاری جدید دارید، فایل خود را ارسال کنید و ما در کوتاهترین زمان ممکن قیمت نهایی را به شما اعلام میکنیم.
-
در صورت عدم پرداخت حق ترجمه تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، سفارش شما بصورت خودکار از سیستم حذف میشود. در صورت نیاز مجدد، باید دوباره تمام مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.
-
پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش خود، میتوانید با ورود به صفحه خانگی خود در سامانه ما آخرین اطلاعات مربوط به سفارش خود را مشاهده و در پایان زمان ترجمه، آن را دانلود کنید. در نخستین فرصت پس از اتمام ترجمه، ما شما را بوسیله پیامک یا ایمیل آگاه میکنیم که بتوانید فایل ترجمه خود را دانلود کنید.
-
کلیه سفارشات ۴۸ ساعت ضمانت کیفیت ترجمه دارند.